Fredag.

Att hämta Viggo på dagis är mysigt! Att få höra hur glad och go han har varit på dagen är så kul. Idag när jag kom så fick jag hämta han i "sovrummet" han låg där på mage och tjuvkikade. Han blev nog lite brydd att det var jag som var där. Fick världens kram och leende. Älskade du<3 Ikväll var jag bjuden på filmkväll hos Nikki, men då Viggo sov riktigt dåligt inatt känner jag mig trött och slö. Nästa gång tjejer:-) Så det blir tacos (som vanligt) och sen ska vi se en film vi hyrde i veckan. Lugna gatan. Nu ska jag och Viggo sätta igång en tvättmaskin. Han är verkligen hjälpsam. Får hoppas han fortsätter o vara det;-) Tjing.

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att höra, kramar<3

2012-05-06 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0